Boarding Symphony of The Seas

Fremdeles litt tomt her jeg sitter nå … i hele går kveld til over midnatt satt jeg å skrev …. Alle inntrykkene og de gode opplevelsene fra bryllupsreisen med vakre mektige frøken Symphony of The Seas …. ja alt bare kom på løpende bånd… skrev til jeg så dobbelt her 😊

Måtte legge ifra meg bloggen for litt søvn…planen var å fullføre ved frokost og morgenkaffen …. men hva skjedde 😢 alle ordene var mirakuløst borte… alle tankene … alle opplevelsene … alt som hadde kommet på løpende bånd i gårkveld… så ligger kun bildene igjen på bloggnotatet… hjeeeelp!!

Prøvde tenke over hva jeg hadde skrevet til dere for å starte på nytt … men det ble igrunnen bare helt tomt… og det er det fremdeles …

Jeg vil ihvertfall gi dere noen bilder fra denne magiske drømmeturen og håper dette sier mer enn tusen ord 😍

Tenker nok jeg kommer til å ta dere med på opplevelser etterhvert som ordene kommer tilbake her 😊❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg