Det er tirsdag … og jeg skal røpe uteintervallene denne uken !!

 

 

 

 

Tirsdag har jo blitt et intervallslipp fra meg til dere 😉 Jeg har delt hver eneste løpetime jeg har laget til mine spreke medlemmer på treningssenteret som jeg jobber <3 Håper dere har fått noen effektive intervalltreninger ved å prøve ut disse?? 😉 Hvis ikke ligger alle sammen i arkivet på bloggen og kan hentes frem når du trenger litt motivasjon og inspirasjon i treningshverdagen din 😉

I dag skal jeg røpe min premiere intervallløpetur ute i skogen førstkommende torsdag …. dette kommer til å bli sååå gøy …og tilrettelagt for alle som liker å løpe ute 😉 Er du klar??

Ca 15 minutter lett jogging opp til skogområdet…

Vi starter alle intervallene på samme utgangspunkt ..og vi må komme oss tilbake hit før hvert drag skal løpes på nytt …

Først skal vi løpe 40 sekunder spurt... snu og returnere med lett jogg/rask gange innen 80 sekunder… da begynner neste intervall…

Dette utføres 6 ganger … deretter får vi et lite ekstra pust i bakken mens vi går videre til et nytt utgangspunkt.

Denne gangen blir det bakkeløp med spurt i 40 sekunder …samme prinsipp som på de første intervalldragene.

6 ganger her også …. hent frem uante krefter og gi alt du klarer …. 

Finish !!!!! Herlig innsats…. nå skal vi roe ned og tusle hjemover med rask gange/ lett jogg ca 15 minutter …

Dette blir nedtrappingen…. Alle fortjener er klapp på skuldra nå;-)

Til torsdag kan alle som vil bli med meg på denne løpeturen.. oppmøte på Stamina Arendal kl 1800 torsdag 24.mai… 😉 Dersom dette ikke passer er denne perfekt å utføre selv i skogen i ditt nærområde…

Men da må du huske god musikk på ørene og en sekundteller som holder deg innenfor de riktige intervallene 😉

GOD LØPETRENING <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg