Bursdagshelg for FitnessFiuren <3

For en fantastisk flott pinsehelg vi har hatt… 17.maifeiring og bursdagshelg … jeg har fått deeeeen summerfeelingen <3  

Selv om jeg har hatt litt komplikasjoner som har måtte gi meg en 3 -dagers fri fra treningen … er det noe med dette å finne roen og nyte tiden …hente nye krefter 😉 Jeg har likevel fått feiret bursdagen med en fantastisk gjeng venner og familie på byens mest populære bryggekant og bysleng ….tusen takk for en uforglemmelig aften 😉 …også på selveste dagen da ,med søte små og store <3 Huset er fyllt opp med flotte blomster ….vakkert ? Jeg er heldig <3

 I morgen er det ny uke med helt ny ukesplan som venter…  masse gøy trening …fotballkamper  …og ikke minst førskoledager med minstemann er noe som står med uthevet skrift på planen <3 

Det første jeg vil dele med dere denne uken er intervalltreningen som starter opp ute i skogen… den kommer i morgentidlig 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg