STERK!

Da var det nye året i full gang …. vi har alle sammen stått på … mange timer …mye musikk (til hele familiens store prøvelse:-)…. og nøye gjennomførte treningsøkter ligger i grunnmuren når vi i morgen braker løs med de nye timeplanene på treningssenterne😃

For min del var jeg igang allerede på lørdag med en effektiv spinningtime der jeg fikk mange fantastiske tilbakemeldinger … og alle fikk seg en  super start på den nye timeplanen …. ja det er nettopp dette som gjør min jobb til en drømmejobb ❤️

Mandag blir min store dag denne våren på treningssenteret som intstruktør …den begynner allerede rett fra  jobb med STERK … Dette blir en klokketime med nøye sammensatt styrkeøvelser for hele kroppen…  Duosett med 4 runder x 8-10 reps som passer for deg som ønsker å bli sterkere… enten du har trent mye styrke tidligere … eller om du er helt fersk… gutter og jenter … passer for alle 😃

Etter «Sterk» er det spinningsalen som står for tur… Jeg kommer til å fokusere på trenings- og sykkelglede… ingen løypeprofil på denne timen… rett og slett bare ta frem den gode gamle «kjenne på følelsen» … så kan du velge helt selv hvilket  intensitetnivå du ønsker akkurat i denne dagen…  Sykkeltimen passer perfekt som en god treningsøkt i segselv … eller om man setter den sammen med langintervallene som kommer rett etter timen dersom du er viderekommende…. Eller om du rett og slett blir med meg opp etter å ha fullført styrketimen min😃

Masse muligheter til å gå det nye året sprekt imøte 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg