Fotballen trigger rumpa 🤩

Ja hva kan man si… de siste dagene har jeg fått meg en smell i ryggen … meget irriterende … upassende … visste faktisk ikke hvor mye en trøblete rygg kan prege hverdagen☺ Har en liten mistanke om at ryggproblemene kommer av de superhøye askepottskoene mine som jeg brukte i bryllupet i helgen … har ikke gjordt så mye annet annerledes … Lide for skjønnheten har kommet til sin rett …. 😅

Sykkeltimen på mandag gikk fint… ryggen fortsetter å lugge og stikke… tar meg en tur i ulendt terreng … en avsluttende skogtur etter styrketreningen på tirsdag… På med varmekrem og frem med gamle yogakunstner på terrassen (håper alle naboene var på ferie😂). Til og med mannen ble litt ekstra rød i kinnene nå 😊

Ikke snakk om at det slipper taket…. hjeeelp😕 Da er det ikke annet å gjøre enn å kontakte min sportslige leder og fysioterapeut … midt i ferien… Jaaaa dette er en nødsituasjon !!! Dette har jeg ikke tid til å gå med!!

Her kommer noen enkle supergode tips fra fagperson dersom ryggen plutselig skulle bli trøblete :

– Hold deg i lett bevegelse … på gress / ulendt terreng.

– Tøye godt

– Bruk tennisball/ rulle … trigg setemuskulaturen … jo vondere jo bedre… ja dette skal være smertefullt for best resultat!!

Jeg hadde meg en setemuskulatur -triggerpoint økt på terrassen i gårkveld … her var det utrolig mye vondter som lå skjult…. ikke rart ryggen har gått i lås tenker jeg…. her har jeg en jobb å gjøre i noen dager… men det kommer til å bli verdt det 😉

Jeg kjenner det har sluppet bittelitt allerede i dag…. såååå dette har jeg troa på 🙌👏

Så i dag blir det oppvarming på spinningsykkelen … styrkeøkt med mannen og en kjempegod rumpe triggerøkt med fotballen hjemme i sola etterpå 😉

Nabovarsel gitt her …Hehe

Ja fotballen trenger ikke bare brukes til VM i disse dager 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg