Ukens Intervalløkt …perfekt etter styrkeøkten…

25 minutter Intervall… perfekt etter styrkeøkten 😉

På disse flotte #sommerdagene er det ikke alltid like lett å avse veldig mye tid til innendørs #trening … derfor er denne  #intervalløkten supersmart… det hele er unnagjort på kun 25 minutter… Dette er perfekt som avslutning på #styrkeøkten din … eller bare alene for å kicke #pulsen litt… før eller etter en lang avslappende dag på #stranden eller bryggekanten  <3 

 

 

Her er ukens #motivasjon til #løping … 😉

Det kan være lurt å løpe på 2 % stigning som utgangspunkt. Dersom du #mestrer dette meget bra …eller synes det ble for tungt å #gjennomføre … da justerer du alle disse tallene med 1 km`t eller 1% #stigning ..enten #raskere eller #roligere … Finn dine #gjennomførbare tall som gir deg høy #intensitet …  ikke glem at dette skal være en meget #anstrengende #treningsøkt 😉

0-3 min –  6  km`t

3-5 min –  8 km`t

5-7 min – 10 km`t

7-9 min – 9 km`t

9-12 min – 12 km`t

12-14 min –  9 km`t

14-16 min – 12 km`t

16-18 min – 8 km`t

18-20 min – 13 km`t

20-22 min – 9 km`t

22-25 min – 6 km`t

 

Var ikke dette en morsom og effektiv intervalløkt??  Prøv den da vel <3 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg