Jeg har testet ut en av verdens høyeste trapper !!!!

Se på denne flotte bygningen …. Burj Khalifa ….en av verdens høyeste bygning med hele 160 etasjer… dette høres spennende ut !!!

Vi har vært så heldige å få oss to nye #trappemaskiner på jobb… hurrraaaa 😉 Jeg har aldri prøvd dette før så gleder meg masse til å teste ut denne meget  omtalte tøffe gode harde effektive trappen … alt nytt er jo kjempe stas 😉 Torsdag morgen er planene klare …”fitnessfiuren” skal gjøre noe hun aldri har gjort før …. nemlig #bestige verdens høyeste bygning med 160 etasjer ….!!!!

Jeg begynner meget forsiktig … trappetrinnene var litt korte i forhold til hvordan mine bein er vant til å lange ut hehe…  Bruker noen minutter på å finne god driv… småsnubler litt og tar litt doble #trappetrinn …  Allerede etter 5 minutter kjenner jeg et løft på rumpa hehe….   innbiller meg… !! Musklene jobber nå;-)

 Løsningen er faktisk å gi litt mer gass…. Etter ca 10 min har jeg funnet god flyt…. det går fortere og fortere… Pulsen stiger og legger seg ganske høyt, svetten renner… 160 kjør på !!!

Det er kjempe gøy… passerer 160 etasjer, men tar litt til …  180 ble det  på 30 minutter før jeg gikk over på tredemøllen 😉  Klapp på skuldra !!!

Såååå dette anbefaler jeg å prøve … vil du bestige denne flotte bygningen? I helgen kanskje?  Prøv …..så hører jeg hvordan det gikk 😉 😉  Du lir hekta … du vil høyere opp nestegang… det vil hvertfall jeg … 😉 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg