En helt vanlig hverdag <3

Det er så utrolig digg å lande på jorden om kveldene… når alt som må gjøres er unnagjort…mener da ikke skal gjøres , for det er noe helt annet 😉 Resten kan faktisk vente til i morgen… 

Ingen dager er like…det liker jeg heldigvis veldig godt… I dag var det langdag på jobb, da innstiller man seg på at det er dette som skal skje i dag …dagen har gått strålende og vi har som ALLTID kunnet hjelpe dem som trenger det <3  

Treningen måtte gjøres mens huset fremdeles sov… dette anbefaler jeg på det aller beste i en hektisk #hverdag. Når man opplever at ettermiddagen på gymmet må byttes ut nok en dag, kan det bli fortvilende… spesielt når man har fått en god driv og trenings rutine . Det som er viktig og som jeg alltid pleier å gjøre… legge en #aktivitetsplan hver søndag… hva skal skje neste uke??  Det som kan være en fin nøkkel når man planlegger , er å tenke at #styrketreningen bør inkludere en “gjennomgang ” av hele kroppen i løpet av en uke. “Dele opp” kroppen etter antall #styrkeøkter denne aktuelle uken… Neste uke blir garantert annerledes, hvertfall for meg, derfor er det viktig å holde fokus!! Jeg vil i fremtiden komme med mange gode råd og ideer for å holde fokus og bli inspirert til å nå det individuelle målet;-) 

Kombiner også styrkeøktene med #kondisjon . Pulstrening i forskjellige soner. Hjertet vårt er også en #muskel som liker å bli trimmet – litt ekstra #hjerteslag – #pulsfest  <3 

Vi blir i bra form ,men IKKE i bedre form av å #løpe samme runden hver eneste dag kl 17…. utforske litt ta noen utfordringergjerne mine 😉 😉 Man blir alltid overrasket over segselv!! Jeg vil anbefale 2 #intervalløkter pr. uke. Gjerne en løpeintervall og en #sykkelintervall, men det er ikke viktig igrunnen… kun for variasjon;-) Utover dette kan man gjerne ta seg noen lengre… eller korte turer på et mer moderat intensitetsnivå …

Vi har alle forskjellige mål og meninger med treningen… dette er selvfølgelig viktig å ta hensyn til ….You Know 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg