FULL FART og godt igang med ny uke!!!

Står opp tidlig som alltid…og det første som skal skje for meg er selvfølgelig FROKOSTEN 😉 Look at that ….!!!! Ferdig FitnessFiuren ChiaPud står klart i kjøleskapet, tar på samme bringebærsausen og FitnessFiuren Granola som jeg har lært dere tidligere i bloggen min, men denne gangen eksperimenterer jeg med 0% gresk kokosyoghurt imellom og kokosflak på toppen …say no more!!! 😉 … klokken viser bare 0450…crazyyy men vet det blir sååå digg etterpå… SPINNINGsykkelen skal luftes litt ….igjen hehe, ga mersmak sist uke 😉 

Ble en liten #morgentur faktisk… #bakkeintervallene fra i går satt i beina gitt … så det kjentes godt å kjøre ut beina med lett moderat tempo i dag. Søndag ble det faktisk #sykkelmaraton på meg, mandagen en styrke økt for brystet, også da bakkepyramiden på tredemølla i går !!… 

Langdag på jobb i dag….det er denne uken ja…men igrunnen helt topp når belønningen er fri dagen etterpå… ME TIME i morgen skal bli himmelsk <3 Det er egentlig veldig godt å få trent litt før disse langdagene… jeg kjenner jeg får masse ekstra energi som holder hele dagen ut;-) Man trenger ikke stresse, bare man får litt #sirkulasjon i kroppen holder. Jeg gir meg selv alltid minst 10 minutter oppvarming før jeg kan kjenne hvordan kroppen responderer akkurat i dag…

sååå har DU husket å tørke støv av #hjemmetreningsapparatet ditt da?? Og funnet frem noen gode gjerne gamle #spillelister 😉 Det funket igjen… glem favorittlistene dine kl 0500 om morgenen… hentet frem det beste fra ATB, Tiesto, Darude og selvfølgelig mitt ungdomsidol J Lo i dag … tommel opp  <3 

Når man sitter og sykler for seg selv og etterhvert begynner å våkne litt… får man tid til å tenke på alt … også … SHIT min lille RR Killer Carbon #racersykkel er så heldig å bli hentet for årets #vårklargjøring på sykkelservice i dag… Ut i garasjen med meg på #sykkelsko og i treningstopp… løfter frem lille smykke mitt…. UPS her må det hvertfall tørkes støv… deeet hadde vært litt flaut å levere den sånn hehe;-)

Dere…. jeg har noe gøy å vise frem i kveld… hurraaaa…  når jeg kommer hjem fra jobb …. Vent å seeee 😉

Ha en fantastisk flott onsdag … skal, skal ikke ,SKAL…… bare  gjør det du drømmer om okey ?!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg