Womens Physique

 

Vi snakker womens physique.  Om bare en time skal et av mine store #treningsforbilder på scenen igjen, denne gangen i Oslo Konserthus. Vi snakker Oslo Grand Prix 2018.  For bare 2 uker siden var jeg og min mann på Sandefjord Open… inne for å heie frem Merethe som skulle stå på #scenen for første gang. GÅSEHUD og tårer i øyne sier jeg bare… SE så VANVITTIG flott, rett og slett !!!! De sekundene hun kommer ut på scenen …strammer tak i hvert eneste lille #muskelfiber…. ja dette er ekte fitnessglede og womens physique i verdensklasse!!! 

Merethe er ei kjempegod #venninne jeg er blitt veldig glad i på kort tid… selv om vi har trent på samme senter i alle år og hatt samme interessene bestandig,  er det vel siste året vi har fått bedre kontakt .

De siste månedene har jeg sett hvordan hun har hentet frem en indre styrke man ikke trodde fantes…. helt sprøtt faktisk for en #selvdisiplin denne dama har vist… Hard work pays !!! Dette skal hun vise oss i dag HEIA HEIA !!!

Jeg vil sende henne alle tankene mine nå når hun går ut på scenen kl 10 i dag…. Skulle såååå gjerne vært i Oslo NÅ!!!

Jeg skal følge muskelshowet hennes “live” på treningsform.no.  Skal du? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg