FitnessFiuren ChiaPud

God morgen alle sammen 😉

For en nydelig morgen og fantastisk siste fridag i påsken.  Stille i huset fremdeles, og jeg sitter faktisk foran pcen med kaffekoppen. Det var mye mer behagelig enn å ha det vante gårsdagens nyheter surrende på tv-skjermen.

Tenkte jeg skulle inspirere dere med denne nye freshe FitnessFiurenChiaPud som er et perfekt måltid også til frokost. Smakskombinasjonen er en sprudlende og oppkikkende frisk ,søt, fløyelsmyk og sprø opplevelse nam nam 😉 Den er Proppfull av antioksidanter, har magert med sunne fettsyrer og rikelig proteiner. Helt uten melk og kan lett gjøres glutenfri.

Jeg vil gi dere alle oppskriftene på de ullike elementene, og alt kan produseres klart på forhånd og brukes i mange ulike kombinasjoner. Dette er et eksotisk lite måltid som kan nytes til frokost, mellommåltid,kveldskos eller dessert.

 

I dag er jeg så heldig å få ta med meg en sprek sykkelgjeng på 60 min spinning før dagen setter ordentlig igang. Dette blir en time vi stort sett jobber med stabil gradvis økende puls. Store deler av løypen ligger vi omkring 82-88 % av makspuls (altså anstrengende). Vi får her muligheten til å jobbe med å styrke watten (kraften i beina) over litt lengre drag enn i en intervalltime. Timen gir også en høy kaloriforbrennende effekt, noe mange følger med på 😉 Det er også valgfritt om man vil sykle med lavere intensitet.

Ny påskesolen og ha en strålende 2. påskedag 😉 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg