02.04.2018

Ja ja på den mest troverdige dagen i året velger jeg nå å publisere min rykende ferske karriere som blogger.

fitnessfiuren.blogg.no skal bli min, og ikke minst alle deres lille verden proppfull av inspirasjon og motivasjon i hverdagen.

Dere skal blir godt kjent med meg og min store lidenskap for “fitness&health”. Men jeg vil likevel si noen ord om megselv før denne reisen begynner.

Jeg nærmer meg 37 år med stormskritt, noe som igrunnen føles helt okey. Jobber i dag hos en av Norges fremste spesialister innen barnesykdommer, og som gruppetreningsinstruktør med både ulike sal konsepter og sykkeltimer ved et av landets største treningskjeder.  Dette gir meg en hel verden av god kontakt med mennesker. Jeg føler meg kjempe heldig! 

Jeg er også utdannet kokk som har gitt meg en faglig god grunnmur når det kommer til kosthold og ernæring. Og ikke minst muligheten til å se alt det gode som kan produseres av trenings- og kvalitetsmat med himmelske råvarer.

Jeg giftet meg med fantastiske Roger 16. juli 2016 og sammen har vi 2 aktive sønner på 6 og snart 9 år.  Alle disse 3 flotte guttene , og familien rundt meg, er mine aller største forbilder og støttespillere. Jeg og min mann har begge stor interesse for fitness og trening, noe som sies å gjenspeile oss begge;-)

fitnessfiuren.blogg.no vil bli full av motivasjon , min allsidige trenings inspirasjon ,kosthold, helse ,tips ,råd, treningstrender, og ikke minst min egen treningsmat (og sunn kosemat);)

Gleder meg til jeg blir “varm i trøya ” 😉 Jeg har sååå masse gøy å dele med dere i fremtiden her.

Sove spise trene …og nyt siste feriedagen i morgen;-)

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg