Fitness Fiuren Summerdrink ☀🌴

Det begynner å bli tidlig mørkt ute … ruskevær om dagene… det nærmer seg julen med stormskritt… åååå som jeg gleder meg til juletiden… gode minner og tradisjoner venter ❤

I mellomtiden rekker jeg å mimre litt over sommertiden …. nytelse med masse sol og varme ☀Her kommer min helt egen sommerdrink … dessert … eller rett og slett et forfriskende pust 🤩 Jeg vil gjerne dele denne oppskriften med dere her …

FitnessFiuren Summerdrink

3 kuler Vanilje Lettis

1/4 ananas i biter

3 cl Malibu Rom Coconut

3cl Vodka

Isbiter (ca 1 drinkglass)

Kjøres som en smoothie i blender og nyyytes ☀

This is heaven and summerfeeling … I promise you 🌴❤💃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg