FitnessFiuren BlueberriesVanilla Bowl ❤

Se på denne lekre frokosten da…. og den er akkurat like himmelsk god som den ser ut 😍

Jeg titter litt i kjøleskapet og fryseren… jeg har lyst på en «Bowl» til frokost i dag … Har sett så mange delikate kreasjoner av «bowls» ….den nye trenden… og jeg skjønner hvorfor 😉

Jeg tar frem det jeg finner og kjører det sammen … Topper med en håndfull FitnessFiurenGranola … proteinkuler… frosne bringebær …hjemmelaget bringebærcoulis og noen ristede kokosflak på toppen.

Fulltreffer med en eneste gang jo … mmmm her kommer oppskriften 🤩

FitnessFiuren BlueberriesVanilla Bowl

200ml Yoplait GreskYoghurt 0% Kokos

1 scoop Proteinpulver Vanilje (her ville jeg brukt en halv banan for å få samme fylden dersom du ikke har proteinpulver)

2 dl Blåbær frosne

Kjøres i blender til fyldig fløyelsmyk konsistens. Skuffes over i en bolle … Vipps så var det klart for toppingen!

Her er det bare å toppe med det beste du har 🤩 Men du vil nok aldri glemme denne toppingen her :

En håndfull FitnessFiurenGranola

Dryss over noen frosne bringebær

Et par sjokoladeproteinkuler (som jeg hadde liggende i fryseren… disse tiner fort)

Ristede kokosflak er både delikat og smaker godt.

Dette er så utrolig godt og lettvint … du mååå bare prøve denne !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg