Jer er klar for NIH Convention 2018

Tradisjonen tro blir det NIH Convention på meg i år også… 16-18. november er jeg superklar for en helg på Norges Idrettshøyskole i Oslo med vibrerende energi og heftig treningsglede… uendelig med inspirasjon, motivasjon og faglig påfyll …  <3 

Dette burde alle med interesse for trening bli med på …enten du jobber innenfor helse- og trenings bransjen …eller bare bobler over av interesse og glede for trening… Hele treningsNorge er samlet denne helgen for å gjøre hverandre enda bedre …

Jeg har enda ikke hørt om noen som ikke svever over bakkeplan etter disse dagene… fulle av nye sprell som skal bli med hjem 😉

Selv skal jeg bli med på mye av det som vil gi meg faglig inputt med tanke på mine gruppetreningstimer i jobb… men vil også prøve ut timer som; Laktatprofil +VO2max , Abilica workout, CoreFlow, FlowYoga, Agility, avansert Glute-trening og ikke minst Bellicon Jumping Fitness-trampoline!  Mange spennende foredrag ..kan være lurt å få med seg litt av dette også… Fitnessidealet-effekt på kropp og psyke?

Ja dere skal få se hva alt dette er i etterkant …hvis vi ikke sees på NIH da 😉 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg