Forfriskende mellommåltid ☀🌴🤩🍋🥥

Når man har vært på farten og et lite mellommåltid står for tur … ja da er det bare kreativiteten og det vi har tilgjengelig av varer som setter begrensningene …

Se for en forfriskende bowl jeg fikk av det jeg fant i skapene hjemme 👌🤩 Bærene er plukket fra hagen😉

Prøv selv nestegang så er jeg sikker på at det blir noe godt og spennende … Sett bare sammen dine favoritter og det vil bli himmelsk godt 😊 Jeg blir superglad for tilbakemelding på din helt egne versjon også👌

Her ble mitt resultat :

MagerKesam

Funsaft LemonLime (smak til ved å røre inn litt etter litt saft til ønsket smak i kesamen)

Hjemmelaget Bringebærsaus( oppskrift i arkiv her på bloggen)

Blåbær

Gojibær

Kokosflak

Valnøtter hakket

Det ble supergodt og friskt sammen 🤩👍❤ Anbefales 👌😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg