Sjekk denne motiverende intervalløkten på tredemølla 😉

Jeg cruiser rundt i middelhavet med verdens største cruiseskip … siste dagen i dag …åååå det har vært en fantastisk reise med denne mektige vakre damen Symphony of The Seas ❤

Jeg kommer til å dele noen fine opplevelser med dere når jeg kommer hjem… bare å glede seg 😉

Meeeen jeg har ikke glemt å dele ukens intervaller med dere … Det har blitt noen gode treningsøkter ombord også … et velutstyrt spa-og fitness senter… Her ombord er det ikke spart på noe som helst … digg ….

So Are you ready ?!!

Oppvarming er ofte den samme … minimum 8 minutter med gradvis økende hastighet … Pulsen skal gjøre seg klar for 80%+ av makspuls. Kjenn at kroppen er godt nok varmet opp og klar for høy intensitet. Jeg anbefaler at man løper på 2% belastning/stigning under hele økten for en bedre posisjon.

Here We Gooo !!!

4 minutter x 1 – 60 sekunder pause

3 minutter x 2 – 45 sekunder pause

2 minutter x 3 – 30 sekunder pause

1 minutt x 4 – 20 sekunder pause

30 sekunder x 5 – 10 sekunder pause

Pausene gjelder etter hvert av de spesifikke dragene med løpeintervaller… ta gjerne med deg skjermbilde av dette så du lettere husker 😉

Her er det viktig av man øker hastigheten på hvert eneste intervalldrag…. det funker … for dragene blir kortere ettersom farten øker på !!!

Push Your Limits !!!

Wooooow You will feel sooo gooood after that ❤

Var ikke denne fresh eller ??

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på hva du synes eller tenker om denne 😉

Ha en super sommerdag… hilsen soldekket på Symphony Of The Seas

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg