Bryllupshelg på Spa hotell <3

Meg og min vakre svigerinne er klare for bryllupsfesten <3

 

Har dere hatt en fin opplevelsesrik helg?

Det må jeg virkelig si jeg har  <3

Sistemann i flokken på 3 søsken har i helgen blitt giftet bort ….og da er ingenting tilfeldig 😉 Jeg og resten av familien har hatt en fantastisk flott helg i sus og dus på spa-hotell. Nydelig vær…vakker pyntet kirke …godt selskap og ikke minst litt tid til egen pleie dagen derpå <3

 Lørdagen gikk igrunnen på skinner … dresser …skjorter …kjole og pynt var kommet med på lasset… flaks 😉 Dette er dagen man virkelig kan pynte seg <3 Hvit smoking!! Kjole med slep….. hår ,negler sminke, smykker  …dette er gøy 😉

Det ble en fantastisk bryllupsfest for lillebror … og jeg ønsker han alt det beste for fremtiden <3

Sterkest av alt er kjærligheten <3

 

Morgenfugl ….jeg ??

Søndagen ble ikke noe unntak … uansett hvor langt jeg drar strikken utover nattetimene… 0628 … pling lys våken… ikke snakk om å få sove … kan bare glemme det 😉 Hele hotellet sover …selvfølgelig … hmmm 

Tusler litt rundt i denne flotte store leiligheten… barna ligger i annen etasje så de våkner heldigvis ikke… Tenk så godt det hadde vært med en kopp kaffe på terrassen i morgensolen ?? Deeen må nok vente på seg …

Klokken er blitt 0730… på tide å sjekke om mamma og pappa kanskje er våkne? Ingen respons her heller …mannen min kan jeg ihvertfall glemme å få liv i …  Gjett om jeg fikk pepper for denne bankingen på terrassedøren av pappa til frokost… galskap sier han hehe …hva ? Selskapssyk jeg da… våknet jeg dere?  😉

Da er det bare en ting å gjøre alene oppe om morgenen da?? Trenings rommet ligger rett overfor leiligheten vår…  Tar meg en tur innom for å teste ut litt… Kjempebra utstyrt faktisk… fikk brent opp litt tid her inne…

Jeg anbefaler på det sterkeste å utforske treningsmulighetene der du måtte feriere i sommer …vær kreativ så skal du se det blir effektivt 😉

 

 

Alle gjestene våkner etterhvert til liv og er superfornøyde over en vellykket bryllupsfeiring <3 Mmmmm så var det endelig tid for felles søndagsfrokost … det å komme til det ferdig servert er nydelig… 

La du merke til disse lekre brødene?  … hjemmelagde lune ferske brød ..helt magisk <3  …ikke mangel på noe som helst når man ser alle disse innbydende fatene 😉 Ja det ble fort en tre-retters til frokost når man vil smake litt på alt 😉 

 

 

Vi avslutter selvsagt oppholdet med at alle guttene mine tar seg en tur inn i spa-avdelingen ved  bassenget …boblebad …også is-bad til far da  😉  … 

Jeg smyger meg inn i den andre avdelingen med morgenkåpe og tøfler…  nyter litt urtete mens jeg venter på behandling og pleie <3  

Har du begynt ferie? Har du fått tid til å senke skuldrene litt enda?

Uansett er vi vel alle klare for nok en ny fin uke … skape nye opplevelser og minner med de man har kjærest <3

Og ikke minst …vær aktiv 😉

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. ambassadefrue: Tusen tusen takk … <3 Ja spa var bare helt magisk nå ... vi er jo alle så travle i hverdagen og da finnes det ikke alltid tid til egen pleie <3 Ønsker deg en super sommer <3 Anita 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg