Forbrennende intevalløkt …kort eller lang løype !!!

 

Dette ble resultatet av dagens forbrenningsintervall.… passer perfekt på tredemøllen …eller ute i naturen. Det er ikke mange dragene men med disse intervallene er det meningen du skal kjøre på rimelig heftig… du skal pushe degselv  til det maksimale og hele tide øke på hastigheten… da vil du oppleve at du klarer mer enn du tror … selv ble jeg overrasket over fartstallene… Jaaa det går an å tøye sin egen strikk bitte litt lengre …;-) Prøv bare denne her !!!

oppvarmingen brukte jeg 10 minutter med gradvis økende fart … 2 % stigning vil jeg anbefale her …det er en god posisjon for løpeteknikken 😉

1. Intervall: 2 minutter

Aktiv pause 30 seknder: Få pusten tilbake…

2. Intervall: 1 minutt

Aktiv pause: 30 sekunder. Få pusten tilbake…

3. Intervall: 30 sekunder

Aktiv pause: 30 sekunder:  Få pusten tilbake…

4.Intervall 1 minutt

Aktiv pause: 30 sekunder : Få pusten tilbake…

5. Intervall: 2 minutter

Aktiv pause med lett jogging i 2 minutter – eller nedjogging i rolig tempo ca 10 minutter

Er du klar for EN GANG TIL??  😉

En god nedtrapping anbefaler jeg på minst 10 minutter…. Løper du denne intervalløkten èn gang tar den ca 30 minutter…  Dersom du har planer om en lengre tur tar det nesten 45 minutter dersom du gjennomfører intervallene to ganger  …. Uansett hva du velger vil du garantert kicke forbrenningen din !!! 

Voila!  Denne er super effektiv <3

4 kommentarer
    1. Helena Westergren: Helena Westergren: Tusen takk …såååå gøy å høre <3 Dette er min lidenskap og livsstil... ingenting gleder meg mer enn at andre kan bli inspirert av min hverdag <3 <3 Ha en aktiv sommer og nyt hver eneste dag 😉 Klem fra meg

    2. Gry: Åååå tusen takk for fine tilbakemeldinger…følg med og gjerne dele bloggen min… da kan enda flere kan få gleden av treningen og maten min <3 Goood sommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg