FitnessFiuren Sjokoladekrem

 

FitnessFiuren Sjokoladekrem <3

 

Se på denne fløyelsmyke flotte sjokoladekremen jeg har laget…  ser den ikke fristende ut? …ble akkurat like god som den ser ut… mmm<3 <3 <3 

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker sjokolade … dette er jo noe som ikke kan nytes i hverdagen….  men jeg har funnet ut at selv i helgene må det jo kunne gå ann å lage seg søte små fristelser …som gjør godt for kroppen.  Det er her min eksperimentering ofte kan ta litt av…hehe … 😉 

MAI.. de aller flotteste kakenes store festmåned <3  Vi møter fristelser over alt og koser oss litt ekstra ….

Jeg har nå laget en ny sjokoladekrem uten tilsatt sukker og smør …som kan brukes både til glasur… kakefyll … muffinstopping … pannekaker …eller hva du måtte ønske deg…  prøv den ut du også !!!

Her kommer oppskriften min på FitnessFiuren Sjokoladekrem :

400ml 0% Yoplait Gresk Yoghurt Kokos

10 dadler 

3 ss kakaopulver økologisk

1/2 ts vanljepulver (eller vaniljesukker)

1 liten klype maldonsalt

(1 ss peanøttsmør dersom du liker  litt snickerssmak på kremen …eller annet nøttesmør som hasselnøtt 😉

La gjerne yoghurten renne av seg litt væske gjennom et klede/tynn sil først.

Alt kjøres i foodprosessor til en jevn masse… Vipps så har du en fløyelsmyk herlig sjokoladekrem <3

Jaa så enkelt …. Bon Appetit 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg