FitnessFiuren på Fitnessaften

 

Sitter her og lar masse fantastiske gode rørende og #inspirerende inntrykk få lov til å sige inn over meg i kveld <3 Jeg er nok den som vanligvis sovner aller først om kveldene og våkner lenge før fuglene kvitrer…. men i dag blir jeg nok sein … <3

Fy søren så mange flotte tøffe mennesker vi har rundt oss i det lokalet #treningsmiljøet … noe som garantert ikke bare finnes lokalt men over alt…<3 På tvers av en tøff konkurransepreget bransje har Trine og Morgenfugl i kveld klart å samle et knippe flotte foredragsholdere på tvers av treningskjeder og sentre med utrolig sterke historier … og vet dere hva???

De er alle enige om at vi jobber mot de samme målene hver eneste dag…nemlig helsen vår…uansett hvor du er eller hva du gjør …så er det vår indre styrke som gir oss krefter til å bli fysisk sterkere. ….og når vi blir fysisk sterkere klarer vi å nå nettopp disse målene vi går rundt med inni oss <3 Tusen takk for en fin kveld … dere er noen helter alle sammen <3

Full av energi… inspirasjon og gode inntrykk skjer det selvfølgelig noe oppi hode mitt… jaja jeg har likegodt begynt på et prosjekt i kveld …. Meget inspirert av Morgenfugl skal jeg nå… i kveld faktisk… lage meg en helt egen FitnessFiuren GranolaCake <3 

På kjøkkenet begynner jeg å dra litt i skuffene for å kartlegge hva jeg har tilgjengelig av råvarer. Og vipps så er to ovner i full gang med tørkingsprogammer etter litt prepping…

Ser nå at de mulig må stå over natten… så dette blir en spennende fortsettelse i morgen eller hva? 😉 … Det blir “no white sugar” godt for hjertet <3 Perfekt nå som det går mot weekendkos 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg