Holder du et høyt tempo fra morgen til kveld ? ;-)

En helt vanlig …ganske så travel onsdag!!  …Kom veldig brått denne …. lett forvirret over hverdagene når det plutselig dukker opp en “søndag” …;-)

Det er ikke noe å lure på i det hele tatt … spinningsykkelen venter på meg når telefonen ringer kl 0500 … Rekker å få i meg en kopp kaffe og en “overnight” #proteinfrokost før turen går ned i underetasjen… Heldigvis hadde jeg funnet frem masse god musikk som skulle testes ut til nye sykkeltimer… deeeet får enhver til å våkne rimelig kjapt 😉 

Lett halvknekt i beina etter er en god #styrketreningsøkt med mannen i går …klarer jeg å svette meg igjennom 1 time med kompisen på vaskerommet ….superfornøyd og på strålende humør 😉 😉

Dette er såååå anbefalt…. trene før huset våkner på dagene man ser at ikke kabalen går helt opp  … Dersom du ikke har #treningsapparater hjemme ….så løp en tur ut!!!  Nydelig tid vi har i møte… og det holder i massevis med 30minutter !!! 

Ny dusjet og ganske så frisk…tusler jeg inn på gutterommene …fredfullt og vakkert er det <3 helt til jeg ser min lille diamant ligger krøllet under dyna og klamrer seg til ørene… et par tårer triller… det er de j…. ørene … de som har vært så fine så lenge? Også i hele natt forteller lille mammahjerte… det knytter seg inni meg… Han kommer jo alltid inn til meg når ørene herjer som verst om nettene… tilbringer nettene sittende i sofaen og det eneste som hjelper er masse trøst og kjærlighet <3 Han har ingen logisk forklaring på hvorfor han ikke hadde kommet i natt… Og det ender med at han må bli med en tur opp på jobben… dobbeltsidig ørebetennelse og 6 dagers kur…. satser på at det går fort over denne gangen<3

Ellers har vi vært på banen og sett på den store #fotballstjernen mi… #seriekamp og blodig alvor … De vinner heldigvis over laget og fotballguttene han startet sin #karriere sammen med …det siste året i barnehagen… Slikt blir det fort sesongens viktigste kamp utav …når man møter tidligere lagkamerater 😉 Kampen ender med seier og en superfornøyd #fotballgutt her hjemme i kveld 😉

 

 

Ja så var det middagen da…. som fort blir kveldsmat på dager som denne…  Med “bare” brødskiver før kampen vet jeg at NÅ må jeg tenke og handle rimelig kjapt… Han hopper utav treningstøyet på vaskerommet når vi kommer inn garasjeveien   …jeg nekter å ha dette lasset med svarte knotter særlig mye lengre inn i huset…. hvem har funnet opp disse tro?  😉  

Okey… da har jeg noen få minutter på meg mens dusjen renner der inne på badet …

Steker kyllingkjøttet mens eggenudlene koker … smaker til med favorittene av asiatisk preg… avokadoen er jo klar .. bare litt maldonsalt på så gjør denne vidunderfrukten seg selv..<3  Spinaten min ville de derimot ikke ha …. kresne ? hehe <3 De jubler over mammas “stekte nudler” … gode og mette på et næringrikt måltid gir dem antagelig en god nattesøvn <3  Prøv noe så enkelt og godt som dette du også  😉  Her kan man selvfølgelig tilføye masse grønnsaker etter smak og behag… eventuelt bytte ut kyllingkjøttdeigen med fileter?  Anbefaler også soyabønnepasta som bugner av proteiner og nesten ikke karbohydrater !! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg