I dag har jeg gått med fotlenker ;-)

Jeg må bare si det…. trening før jobb er utrolig herlig…  

Våkner 20 minutter før alarmen på telefonen har tenkt å ringe …. ingen vits å sove mer nå … ja det er galskap å stå opp når klokke er på 4 tallet… 😉

Som førstemann på treningssenteret er det så stille og rolig rundt meg …alenetid trenger vi alle innimellom …

Skal skal ikke skal… blir enig med megselv at jeg starter med trappemaskinen …30 minutter får være greit sånn før kl halv seks om morgenen hehe….

Fortsetter på tredemøllen…. med en ny vri …..fotlenker, rettere sagt vekter:-)  Det vittige var at jeg ble vant til å gå med disse på beina… det funker kjempebra!! Såååå dersom du føler deg litt tung i kroppen en dag…. try this!!  Når jeg var ferdig og tok vektene av ….ble jeg ca 10 kg lettere 😉

Utrolig kul og deilig følelse…prøv selv nestegang du skal ha deg en powerwalk 😉 Avslutter med en kjempebra beinøkt…. så jeg landet fort igjen hehe;-)

 

 

Ellers har jeg hatt langdag på jobb…. seeee på denne kule tegningen jeg har fått av et barn som vaksineres hos oss… 😉 <3 

Smeeelt … er vi ikke fine da?  😉 😉 Meg og henne <3

Lurer på om trappemaskinen og rumpeøvelsene jeg utførte på trening før jobb i dag  ble lagt merke til …. hehehe må le 😉 Fantastisk !!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg