Mandag og planen er klar ;-)

Vakker søndag morgen fikk meg til å ta et bilde fra tappeoppgangen til stuen….  i dag har været plutselig snudd seg <3

 

 

 

 I går ble treningsøkten støvsuging og husarbeidet….  og se hva jeg fikk av mannen da …. nyvasket bil til ny fin uke  😉

Har du planen klar for uken som kommer ? Fått kabalen til nesten å gå opp?  Hele uken min begynner å bli klar nå … til og med intervallene dere skal bli med på i morgen …. hurrraaaa det er bare å glede seg 😉

Søndagen er dagen med litt ekstra tid hjemme…. åååå det er igrunnen herlig å bare løpe rundt i shorts og tøfler… rydde …. også blir det jo alltid et eksperiment med baking … av det jeg har i skuffer og skap 😉

Mannen kommer inn, følger lukten og stikker nesen bort mot ovnene på kjøkkenet…. hmmmm hva har du laget i dag da??  Tjaaaa jeg prøver meg på noe…. det ble energibarer dette hehe …eller kjeks? 😉 Godkjent av mannen bli de hvertfall…så da kan jeg vel dele oppskriften med dere også <3

Barene ble stående på tørkingsprogram i ovnen hele søndagen for å gjøre de litt sprøe og gode …. nam nam <3

 

Energibarer/ kjeks

 

6 Dadler kuttet

1 dl Mandler hakkede

1 dl Gojibær kuttet

2 dl Kokosmasse

2 dl Havregryn (glutenfri)

1/2 dl Chiafrø

1/2 dl Hampefrø

1 ss Kokosblomstsukker

2 ss Kakaopulver

2 ss Kokosolje

3 ss Fibersirup lys

1 ss Peanøttsmør

Alt kjøres godt sammen til en kompakt masse med mixemaskin, trykkes godt sammen til emner for hånd og formes/kuttes til.

Settes på rist og papir i varmluft 60 grader hele dagen(ca 10 timer) , vend litt på dem… så blir de litt sprøe  …. herlige 😉

Perfekt dersom du kjøpte inn og har i skapene litt forskjellige ingredienser i forbindelse med rawsjokoladekulene jeg viste dere tidligere .

Sitter her  med en deilig nytraktet kaffe… har “pimpa  opp” min FitnessFiurenChiapud med litt “overnight” jordbær isowhey mousse på toppen, bringebæcoulis og herlig hjemmelaget sukkefri granola….  ser ikke dette godt ut ?? Superfresh start på dagen .mmmm 😉

 

Det er ordentlig surt ute i dag på sørlandet… plasker ned… håper igrunnen litt på at barneidretten blir i idrettshallen i ettermiddag 😉 

Treningen kommer rett etter jobb i dag …så bagen ligger klart i bilen…

Cardio og ovekropp …rettere sagt “upperfront” står på planen første dag i uken… og jeg er superklar med nyladet batteri <3

Hva skal du trene i dag? 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg