Denne lørdagen blir en treningsfest ;-)

 

Denne lørdagen blir en treningsfest 😉

Oooofff så typisk … en natt med dårlig søvn … arrhh …. jeg som hadde planer om å lade batteriene skikkelig før den store festdagen …årets treningskollegafest !!!

Ikke lett å sove når barna kommer opp i sengen, stjeler dyna og sparker med over kanten ….

Prøver meg på sofaen med pledd… ikke lett å sove der heller. Varmt !!… døra står og lager lyder når jeg åpner den i vinden…  Endelig fått sovnet så smeller det er fugl i glassveggen… vææææ …..og deeer var jeg lys våken igjen… heldigvis fløy fuglen videre forhåpentligvis uten for store skader…. <3

Ja ja da er det vare å stå opp da !! Spiser frokost mens klokken fremdeles er på 5 -tallet …også på en lørdag …crazy !!

Dagen min starter nemlig med en pulsfest i sykkelsalen.  Sykkel Aktiv … jeg skal sørge for at vi alle kommer oss igjennom  60 minutter med stigende bakker og raske sletter… Her blir det mulighet til å jobbe seg sterkere i beina… mer #watt …  mer #kraft …. og samtidig øve på å  trene med jevn #arbeidspuls i  82-87 % av makspuls…. Med andre ord ganske så #anstrengende … 😉 Strålende innsats av gjengen som valgte å starte lørdagen på #sykkeltur med meg i dag …. You made my day <3  

Fantastisk #innsats …. siste bakken opp var faktisk alle #pulsklokkene og hele veggen rød….<3  Alle var over 91% ….som sier oss at vi faktisk har gitt absolutt alt mot slutten der !!!!! Hurraaaaaa og klapp på skuldra alle sammen 😉 Nydelig trøkk rett og slett !!!!

 

I kveld skal vi hele spreke gjengen i mitt andre hjem …på årets store treningskollegafest !!! Det blir så utrolig koselig… dette gleder jeg meg til 😉

I en travel hverdag blir det ikke mye tid til å sette seg ned med disse flotte kollegaene mine …  Hei og Hadet… og litt skravlings i garderoben bare….

Men i dag ….endelig …. har vi satt av en hel aften til å kose oss…  dele erfaringer , treningsgleder , … motivere… inspirere og gjøre hverandre enda bedre … hvis det er mulig da hehehe 😉 😉

Ha en strålende helg ….nyt den vakre dagen … skap minner <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg