KJØPT MEG NY TERRENGSYKKEL …..HURRAAAA JEG ER SÅ GLAAA`

 

Snøen krymper , sola skinner og skisporene smelter…. det er tid for sykkel hurraaaa 😉

 

Jeg har igrunnen sett meg ut denne flotte favoritten blant terrengsyklene lenge ….her får man så utrolig mye for pengene… topp utstyrt og en lettvekter 😉  Jadaaa endelig kom favoritten også på kampanjesalg denne uken … skal ,skal ikke…  tja skal …det nytter ikke å spør mannen hva han synes for da ryker racersykkelen rett på finn.no…så kommer meg bedre utav dette ved heller å spørre de to minste guttene mine…;-)

JAAAA… gjør det mamma, gjøør det !!!  Vi er så lei av å vente på deg hele tiden når du løper etter oss på sykkeltur …haha liksom 😉 Jeg er ikke vanskelig å overtale nå…   så freser likegodt opp til Stoa etter fotballtrening og barneidretten mandags kveld.

Vi løper gjennom butikken og bort til sykkelavdelingen … Vel vitende om at minuttene ikke er mange med barna på slep, plukker jeg ned den siste sykkelen i str.S fra veggen, tar den under armen og peiler inn en gutt som ser ut til å jobbe der…

Kan du klargjøre denne her sykkelen og ringe meg så fort den er ferdig ??  Flaks jeg selv husket å finne meg pedaler i farten hehe… for han ble litt forfjamset av meg….;-)  

Og i dag står den og skinner i garasjen når jeg kommer hjem fra jobb … NÅ kan sykkelsesongen starte …fantastisk!!!!!

 

Så hvis du trenger tips om hvordan #terrengsykkel du skal kjøpe…. er dette min store #anbefaling…. i tillegg er den blitt en TESTVINNER!!!  Selvfølgelig 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg